كتب - محرر الاقباط متحدون
قالت الفنانة نيللي كريم: "أؤمن بمعجزات القديسين، ومن بينهم القديس مار شربل."
مضيفة في تصريحات متلفزة :"زرت القديس مار شربل في لبنان أكثر من مرة على مدار سنوات.
وتابعت :"وطلبت منه حاجة وما تحققتش، وانبسطت جدا إن هي ما تحققتش.
لافتة:" لأن طلبي كان غلط، والصح إن أنت تطلب اللي أنت محتاجه، مش اللي أنت عايزه.
كما لفتت :" لأن مرات كتيرة قوي اللي أنت عايزه مش ده اللي أنت محتاجه، واللي أنت عايزه ده مضر، وربنا مش هيديهولك عشان ما يضركش.





